Bognameldelse – Tilbage til Black Rabbit Hall

Tilbage til Black Rabbit Hall ( Anmelder eksemplar )
Forfatter: Eve Chase
Forlag: Lindhardt & Ringhof
Sideantal: 384
Sprog: Engelsk ( læst på dansk )
Vurdering: 3/5 stjerner

IMG_5052
Det her er den perfekte stand/ferie bog. Hvis du er vild med Danielle Steel , er der en virkelig stor chance for at du vil syntes den her bog er fantastisk. Personligt er jeg ikke rigtig den største fan af Danielle Steel , og det gjorder også, at jeg ikke rigtig syntes den her bog var vildt fantastisk.

Da jeg læste bagsideteksten, fik jeg ikke indtrykket af, at det ville være en så (undskyld udtrykket) pladder romantisk historie som det viste sig at være. Jeg ved ikke helt hvad jeg havde regnet med, men ikke noget der var så Danielle Steel agtigt.

Eve er uden tvivel en virkelig talentfuld fortatter og bogen er utrolig velskreven. Historien er bygget rigtig godt op, og der er spænding nok hele vejen igennem til at fastholde dig som læser. Personerne er vel portrætterede og Eve har været dygtig til at være tro mod hvem de er, på trods af deres udvikling historien igennem.

IMG_5055.jpg

Jeg giver dog kun bogen 3/5 stjerner. Det har intet med kvaliteten på værket at gøre, det er udelukkende fordi, jeg personligt, slet ikke er fan af (og igen undskylder jeg udtrykket) pladder romantiske historier.

MEN!
Elsker du den type historie, hvor kærligheds interrigeren drypper fra siderne og helten lider under det, så er det her virkelig den perfekte bog for dig.
Det vil også være en virkelig god ferie/strand bog.
Så kære læser, du må ikke blive skræmt af min peronlige menig. Bogen er god, den er velskreven og historien er sød, den faldt bare ikke i min personlige smag.

Skriv en kommentar