Let’s Talk #1

Sille er supergod til den her slags indlæg, faktisk så god, at hun har to koncepter kørende ; Tabutirsdag og Fredagsfavoritter. Hendes er så fantastiske og målrettede, men det er jeg ikke så god til, altså målrettethed. MEN! Jeg ville også gerne have mit eget lille hjørne, hvor jeg kan komme med lidt af hvert, og ikke kun bøger. Så her er mit lille hjørne, “Let’s Talk“.

Den første omgang her, bliver ikke så festlig. Som de helt faste læsere nok har opdaget, har jeg de sidste par måneder ikke været så aktiv her på bloggen eller på vores Instagram.
Det skyldes at min fætter på 31 blev fundet død på badeværelset d 24/2 om morgenen. Han var faldet om på grund af hjertesvigt, og obduktionen viste at den ene hjertehalvdel var forstørret.
Det hele har været lidt rodet og rundtosset siden da, og der blev fyldt lidt ekstra på da der var brand i farmors opgang natten til 1. april.
Dem der bor på Fyn har sikkert læst om dødsbranden i Kerteminde. Farmor bor i samme opgang, dog i modsatte side af branden, så vi er så heldige at der kun er sod og røgskader i hendes lejlighed. Lige nu venter vi på at det er sikkert for hende at flytte hjem.

Men alt det her rod og de emotionele rutschebaneture det medfører, har også gjort at min angst og OCD virkelig er kommet på banen, og har en masse super “festlige” idéer om hvad vi skal bruge vores sparsomme overskud på. Hvilket så også gør, at der er endnu mindre overskud til alt det hyggelige, såsom at læse, se film og game.

Men så er det jo fantastisk at have en medblogger, der forstår og giver én den tid og plads man har brug for, selv om samvittigheden stadig nager over de manglende bidrag til bloggen.

Jeg skal nok arbejde hårdt på at det næste indlæg bliver mere festligt, og mindre død og kaos.

– Louise

 

2 thoughts on “Let’s Talk #1

Skriv et svar

