Boganmeldelse – I morgen kommer en ny himmel

I morgen kommer en ny himmel

Forfatter: Lori Nelson Spielman
Forlag: People’s Press
Sideantal: 336
Orginalsprog: Engelsk (læst på dansk)

16522646_10212442996975176_627252939_n

Det her er en af de bøger jeg aldrig ville vælge at læse selv. Men heldigvis har jeg en veninde der hedder Maja som sagde, at hvis hun måtte låne Vindens Skygge af mig så skulle jeg låne den her af hende. Maja kender mig, min meninger og min bogsmag rigtig godt, og jeg tror også godt hun ved at jo mindre hun sagde om bogen, og jo mere afslappet hun kunne pådutte mig at læse den, jo større var chancen for, at jeg ville gøre det, for den ligger rigtig lang fra ting jeg normalt læser.

16507604_10212443161299284_2033764711_n

Bogen er skrevet af en amerikaner, og er derfor meget amerikansk, og hvad mener jeg med det? Jo, bogen er en Hollywoodfilm på skrift. Den bedste måde jeg kan beskrive den på er følgende: Tænk på kærligheden i P.S. I Love You, og smelt den sammen med den personlige udvikling og kvinde-poweren i Ekskonernes Klub, og så har du denne bog.

16506936_10212443160979276_1390884444_n

Boger er jo selvfølgelig unik, men jeg føltes stadig at jeg på en eller anden måde havde læst den før. Personerne er elskelige, historien har et godt tempo, og det hele flyder, og jeg indrømmer at det gjorde mine tårer også op til flere gange!
Bogen får 4/5 stjerner, grunden til den ikke får 5 er, at der altså bare er for meget Hollywood i til min smag.

-Louise

Skriv et svar

