Fyrpasseren – En rejsende bog

Jeg har næsten lige haft fødselsdag, og jeg besluttede mig for at i år, der ville jeg give mig selv en gave, og det skulle være en rejsende bog (fordi hej, jeg vil også være som dem med  en blog der har mange læsere, og jeg elsker, elsker, knuselsker konceptet!)
Det har taget mig lidt tid at blive helt sikker på, at jeg havde valgt den rigtige bog, men da jeg havde fået overbevist mig selv, var det ad sti, afsted til postkassen.

img_1019

 

Jeg har selv læst Fyrpasseren, og jeg faldt pladask for den. Du kan læse min anmeldelse af den her: Fyrpasseren.

 

Der følger lidt instruktioner med til bogen og du kan følge dens rejse på #fyrpasseren

img_1020
Jeg er meget spændt på det hele. Vil folk kunne lide den, eller falder den helt ved siden af de andre læsere? Men bare begyndelsen, åh!

img_1022

 

Så jeg håber at I vil lege med, tage godt imod og følge med.

 

-Louise

6 thoughts on “Fyrpasseren – En rejsende bog

Skriv et svar

