STOR NYHED!

Jeg er så utrolig heldig!
Tænk at jeg allerede har fået mig en medblogger.Men jo den er god nok.
Min veninde Sille, der er lige så stor bog elsker som mig selv, har sagt ja til at være medblogger.
Vi har begge en kæmpe kærlighed til bøger, men læser slet ikke de samme. Sille er ikke bange for, at springe ud i nyudgivelser, eller de lidt mere mørke og aparte bøger.
Jeg kunne skrive en helt masse om, hvad jeg ved hun kan lide, men syntes selv hun skal havde lov, så klik oppe hvor der står Sille, og læs meget mere!

 

7c18fc4b-9cca-4d28-9ace-575889d96d1f

Skriv et svar

