Endnu en!?

Skærmbillede 2016-02-23 kl. 22.58.14

Nej hvad endnu en bog blog på det uendelige net? Korrekt!

Jeg har en stor forkærlighed for bøger. Jeg sluger dem, lever i dem, trækker vejret igennem dem. Jeg kan ikke sove uden at havde læst. Jeg bliver i dårligt humør, hvis der ikke er en bog at komme hjem til. Hvis jeg har en dårlig dag, smutter jeg en tur ind på mit lokale bibliotek. Bare at se bøgerne gør mig glad inden i. Bøger giver mig en ro jeg ikke kan finde andre steder. Jeg læser mest bøger der foregår fra 1970 og nedefter. Jeg er tilhænger af stærke kvindelige hovedpersoner og familiesagaer.
Blandt mine ynglingsbøger finder man “Dræb ikke en sangfugl”, “Åndernes Hus” , “Stegte grønne tomater”  , “The help” og “Moonie” . Dem vil der helt bestemt komme indlæg om hurtigst muligt.
Jeg er 25, bor i provinsen. Min lille skæve lejlighed deler jeg med min kat Trille.
Skærmbillede 2016-02-23 kl. 22.43.19
Jeg arbejder deltid i mine forældres bageri.
Jeg er at finde på Goodreads og Instagram .
Jeg blev inspireret af Rikke. Hvem er Rikke så?
Rikke er en bog blogger jeg har fulgt længe. Jeg har altid set op til Rikke. Du ved måske hvem Rikke er? Ellers syntes jeg du skulle klikke lige her —>  Flyv med mig . Rikke arbejder på et lille forlag i Odense, og svømmer til dagligt rundt i et univers af fantastisk bøger, og jeg nyder at følge med, både på bloggen og på Instagram (den kan du finde på hendes blog)

2 thoughts on “Endnu en!?

Skriv et svar

